Spotkanie wideo

Cieszymy się, że zechcieli Państwo przeprowadzić z nami wywiad wideo. W e-mailu z zaproszeniem znajdziesz link, w który należy kliknąć.Potrzebny może być również PIN lub hasło, które również znajdziesz w e-mailu.

Aby wszystko działało płynnie, należy pamiętać o następujących kwestiach:

Komputer osobisty

  • Stabilne połączenie internetowe (połączenie internetowe DSL/LTE lub WLAN)
  • krzywka
  • mikrofon
  • Zestaw słuchawkowy, słuchawki lub głośniki. Zestaw słuchawkowy jest szczególnie zalecany w środowiskach, w których występują inne rodzaje hałasu.
  • Zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome. Wymagana jest aktualna przeglądarka internetowa, taka jak Google Chrome, Microsoft Edge (2020) lub Mozilla Firefox. Internet Explorer i stara przeglądarka Microsoft Edge nie działają.
  • Kliknij link z zaproszeniem z wiadomości e-mail, a zostaniesz przeniesiony bezpośrednio do sali konferencyjnej.Być może będziesz musiał chwilę poczekać, zanim organizator spotkania pozwoli Ci wejść do sali konferencyjnej.

Tablety czy smartfony

  • Stabilne łącze internetowe (LTE lub WLAN)
  • Tablet lub smartfon z przednim aparatem
  • Zestaw słuchawkowy, słuchawki lub głośniki. Zestaw słuchawkowy jest szczególnie zalecany w środowiskach, w których występują inne rodzaje hałasu.
  • Do Jitsi potrzebujesz aplikacji Jitsi z Apple App-Store lub ze sklepu Google Play Store.
  • Możesz kliknąć link zaproszenia bezpośrednio w wiadomości e-mail, a następnie zostaniesz połączony bezpośrednio z wcześniej pobraną aplikacją Jitsi.

Gdy dołączysz do konferencji, przeglądarka lub aplikacja poprosi o zezwolenie na dostęp do kamery i mikrofonu. Powinieneś zezwolić na oba, w przeciwnym razie żadne sensowne wideokonferencje nie będą możliwe.

Problemy z dostępem przeglądarki do kamery internetowej i mikrofonu

Podczas wchodzenia na konferencję może się czasem zdarzyć, że przeglądarka nie ma pozwolenia lub dostępu do kamery internetowej (kamery i mikrofonu). Co może pomóc: zamknij przeglądarkę, otwórz ją ponownie i ponownie wejdź na konferencję. Lub kliknij kłódkę w pasku adresu przeglądarki, włącz uprawnienia do kamery i mikrofonu. Mogą się różnić w zależności od aktualnej wersji przeglądarki.

Informacje ogólne

  • Przed spotkaniem wideo przetestuj swoją kamerę internetową, głośniki i mikrofon.
  • Zaloguj się około 5 minut przed rozpoczęciem spotkania wideo i w razie potrzeby poczekaj, aż organizator pozwoli Ci wejść do sali konferencyjnej. W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z osobą kontaktową telefonicznie lub mailowo.
  • Wyjaśnij na początku: Jakość audio i wideo: OK?
  • Zwróć uwagę na wystarczające, pośrednie oświetlenie; Unikaj światła z tyłu
  • Jeśli to możliwe, umieść aparat na wysokości oczu
  • Przygotuj notatnik/tablet i długopis do notatek
  • Krótkie przerwy w odtwarzaniu dźwięku i obrazu są całkowicie normalne. Jeśli jednak kilku uczestników ma trwałe problemy, należy wyłączyć transmisję wideo lub wznowić spotkanie.
  • Jeśli Twoje wymagania techniczne nie pasują, skontaktuj się z osobą kontaktową z e-maila, korzystając z podanych danych kontaktowych, znajdziemy alternatywny sposób komunikacji z Tobą.

Żadne nagrania spotkania wideo nie są zapisywane.

Zapoznaj się również z naszą polityką prywatności dotyczącą prowadzenia spotkań wideo: Oprogramowanie do wideokonferencji z informacjami o ochronie danych (wideokonferencje)